Taste and Coffee | Τα 6 ευεργετικά οφέλη του καφέ στην υγεία
575
post-template-default,single,single-post,postid-575,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-14.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Τα 6 ευεργετικά οφέλη του καφέ στην υγεία

Πολλοί είναι αυτοί οι οποίοι το πρώτο πράγμα που ζητάνε μόλις ανοίξουν τα μάτια τους το πρωί, είναι ένα φλιτζάνι καφέ για να τους βοηθήσει να «ξυπνήσουν». Έρευνες δείχνουν πλέον ότι η κατανάλωση καφέ πριν από την άσκηση έχει ιδιαίτερα ευεργετικά αποτελέσματα και βελτιώνει τη φυσική κατάσταση.

1. Η κατανάλωση καφέ πριν από την άσκηση είναι ευεργετική

Μελέτες έχουν δείξει ότι ο καφές, μαζί με άλλα οφέλη για την υγεία, ενισχύει την αθλητική μας απόδοση, καθώς λειτουργεί ως φυσικό διεγερτικό. Ένα φλιτζάνι καφέ μπορεί να είναι το μοναδικό που χρειάζεσαι για να σου δώσει ώθηση στην προπόνηση. Επιπλέον, βοηθά ώστε να παραμένει το σώμα σε φόρμα.

2. Ο καφές ενισχύει τον μεταβολισμό

Ο καφές περιέχει καφεΐνη, ένα διεγερτικό που αυξάνει τον ρυθμό του μεταβολισμού. Παράλληλα, αυξάνεται η οξείδωση του λίπους, κάτι που σημαίνει καλύτερες καύσεις λίπους κατά τη διάρκεια της άσκησης. Η κατανάλωση ενός, μέχρι δύο καφέδες μία ώρα πριν από την άσκηση, βοηθάει ώστε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα.

3. Ο καφές βελτιώνει την αθλητική απόδοση

Η καφεΐνη ενισχύει την αντοχή στην κούραση, δίνοντας στον αθλητή τη δυνατότητα να προπονηθεί περισσότερο και να έχει καλύτερα αποτελέσματα. Ωστόσο, περισσότερη καφεΐνη, δεν σημαίνει και καλύτερα αποτελέσματα, γι’αυτό πρέπει να καταναλώνεται με προσοχή.

4. Ο καφές ενισχύει την πνευματική συγκέντρωση

Όταν η σκέψη σου είναι καθαρή, αυτό βοηθάει ώστε και η άσκηση να είναι πιο αποτελεσματική. Σύμφωνα με δημοσιεύσεις του Χάρβαρντ, ο καφές και η καφεΐνη «τονώνει την ενέργεια και βελτιώνει την πνευματική απόδοση, μειώνοντας παράλληλα την πνευματική εξασθένιση που σχετίζεται με την ηλικία».

5. Ο καφές μειώνει τον πόνο των μυών

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε το πανεπιστήμιο του Ιλινόις, οι συμμετέχοντες παρουσίασαν σημαντική μείωση στον πόνο στους μύες τους, εφόσον είχαν καταναλώσει καφεΐνη. Η άσκηση μπορεί να προκαλέσει πόνο εξαιτίας της συσσώρευσης γαλακτικού οξέος στους μύες. Ως εκ τούτου, πολλοί «εγκαταλείπουν» στα μισά της άσκησης. Ο καφές βοηθάει στην μείωση αυτής της αίσθησης πόνου.

6. Ο καφές αποτρέπει τις ασθένειες

Ο καφές περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά, τα οποία καθαρίζουν το αίμα και βοηθούν το σώμα να αντιμετωπίσει τις ασθένειες και τις αρρώστιες. Έρευνες έχουν δείξει ότι ο καφές μειώνει τις φλεγμονές, βοηθά στο πάρκινσον και μειώνει τις επιπτώσεις σε ορισμένα είδη καρκίνου. Επίσης, μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης πέτρας στη χολή.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, συνιστάται ο αθλητής να συμβουλευτεί τον γιατρό του εάν πάσχει από κάποιο σύμπτωμα, στο οποίο η κατανάλωση καφέ μπορεί να είναι επιβλαβής.

No Comments

Post A Comment